Előre kódoltak a 4-es metró újabb botrányai

Forrás: MHO

Állatorvosi lóként lehet majd hivatkozni a tankönyvekben a 4-es metró beruházására, amely szinte minden elemében ellentmond a józan észnek – mondta a Magyar Hírlapnak adott interjúban Saád Tamás, a DBR Metró Projekt Igazgatóságot 2007-ben átvilágító, majd a beruházást egy évig irányító AAM Consulting üzletágvezetője. Ahogy rámutatott, a szociálliberális városvezetésnek tíz év sem volt elég, hogy a 4-es metrónak a legmegfelelőbb projektkonstrukciót hozza létre, az alapvető hiányosságok miatt pedig nem meglepő, hogy folyamatosan drágul és csúszik az építkezés. Szavait alátámasztja a múlt heti botrány is: a Nemzeti Közlekedési Hatóság súlyos műszaki hiányosságok miatt elutasította a francia Alstom-metrókocsik típusengedélyének kiadását. Emiatt nemcsak a metrószerelvények beszerzése, hanem a 4-es metró beruházása is veszélybe kerülhet. Demszky Gábor főpolgármester most is csak nyugtatgatja a közvéleményt, szerinte „még hónapok állnak rendelkezésre, hogy elkerüljük az uniós támogatás visszafizetésének veszélyét”. A BKV egyik legnagyobb szakszervezete bizakodó: szerinte a metrókocsik kisebb módosításokkal megkaphatnák az engedélyt, így több milliárd forint kiadástól mentesítenék a BKV-t.

Bővebben a mai Magyar Hírlapban

Fogadj örökbeegy keresztet!

Országos akciónk célja az utak mentén, a települések közterületein álló keresztek megmentése, felújítása és állaguk megóvása az utókor számára.

Ha Ön is szeretne részt venni az akcióban, az alábbi gombra kattintva tájékozódhat a Fogadj örökbe egy keresztet! program részleteiről!

Hosszúhetény
Hernádkércs
Bárdudvarnok
Sopron
Sopron
Sopron
Kisirtáspuszta
Magyarszerdahely külterület
Felsőörs
Lőrinci
Újnéppuszta külterület

Kérdése van? Írjon nekünk!

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Küldjön üzenetet munkatársainknak az alábbi lehetőségre kattintva!
Készséggel állunk rendelkezésére!