Erősíteni kell a Herendi márkanevet

Magyarország egyik legismertebb márkaneve a Herendi, ezért fontos a kormánynak a porcelánmanufaktúra jövője – jelentette ki a nemzeti fejlesztési miniszter a Fidesz herendi lakossági fórumán. A miniszter az elmúlt évek kormányzati intézkedései közül kiemelte az adósságkonszolidációt, amelynek nem segítségével Herend is kikerülhetett az adósságcsapdából.

Seszták Miklós hangsúlyozta: a legfontosabb, amivel a magyar állam segíteni tudja a Herendi Porcelánmanufaktúrát, hogy minden lehetséges eszközzel támogatja a márka világpiacon történő megjelenését. Várakozásai szerint a márka portfóliója két éven belül bővülhet.   

A miniszter az elmúlt évek kormányzati intézkedései közül kiemelte az adósságkonszolidációt, amelynek nem segítségével Herend is kikerülhetett az adósságcsapdából. A rezsicsökkentés kapcsán azt mondta, a kormány elkötelezett, hogy a kisvállalkozók rezsicsökkentését is továbbvigye.

Seszták Miklós közölte, ma Magyarországon körülbelül háromezer vállalkozás tud exportképes terméket előállítani. Az, hogy ez a szám elmarad az ideális 9-12 ezertől, főként a magas rezsiköltségektől terhelt előállítási költségeknek tudható be.   

Szeretnék elérni – mondta a miniszter –, hogy a 2014-20-as európai uniós költségvetési ciklusban az operatív programokba bekerüljön a belterületi utak felújítása is.

 

Fogadj örökbeegy keresztet!

Országos akciónk célja az utak mentén, a települések közterületein álló keresztek megmentése, felújítása és állaguk megóvása az utókor számára.

Ha Ön is szeretne részt venni az akcióban, az alábbi gombra kattintva tájékozódhat a Fogadj örökbe egy keresztet! program részleteiről!

Hosszúhetény
Hernádkércs
Bárdudvarnok
Sopron
Sopron
Sopron
Kisirtáspuszta
Magyarszerdahely külterület
Felsőörs
Lőrinci
Újnéppuszta külterület

Kérdése van? Írjon nekünk!

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Küldjön üzenetet munkatársainknak az alábbi lehetőségre kattintva!
Készséggel állunk rendelkezésére!