Tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy nyilvánvalóvá tegye, a magyar reformok működnek, Magyarország jól döntött, amikor 2010-ben saját utat választott, és elutasította nemzetközi szervezetek megszorításpárti intézkedéseit – közölte Kovács Zoltán kormányszóvivő szerdai budapesti sajtótájékoztatóján. A szeptember végéig tartó kampányban főként család- és adópolitikai intézkedéseket, életpályamodelleket akarnak bemutatni plakátokon, a sajtóban és internetes felületeken.
A tájékoztató kampányra nettó 600 millió forintos keretösszeg áll rendelkezésre – tudatta.
A kormányszóvivő szerint az elmúlt időszak alapján látszik, hogy a Magyarország által választott út kifizetődő. Kiemelte, hogy a magyar gazdaság 2010 óta több mint 10 százalékkal nőtt, ami önmagában is optimizmusra okot adó teljesítmény.
Kovács Zoltán nemmel felelt arra a kérdésre, hogy a mostani tájékoztató kampány a Kétfarkú Kutya Párt plakátjaira adott válasz-e.
A vasárnapi pihenőnap ügyében a kormányszóvivő kérdésre arról beszélt, ha valóban kiskapu van a szabályozásban, elképzelhető szigorítás.