<p>Forrás: mno.hu</p><p> </p>
Összesen nettó hatmilliárd 330 millió forint értékben népszerűsíti a kormány uniós vidékfejlesztési programját az agrártárca egyik háttérintézménye. A Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézetet tavaly alapította a Földművelésügyi Minisztérium. Feladata az állami, önkormányzati szervek, illetve a nem kormányzati szervezetek közötti kapcsolatteremtés. Az intézet három kommunikációs céggel köt vagy kötött a napokban két évre szóló keretszerződést. Az Insomnia Reklámügynökség Kft. egymilliárd 980 millió forintért vállalta az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program hirdetésszervezését. A Közbeszerzési Értesítőben megjelent hirdetmény szerint a társaság volt az egyetlen ajánlattevő. Az uniós agrárprogram rendezvényeit a Merlin Communications Magyarország Kft. szervezi a következő két évben, az ügynökség nettó hárommilliárd 750 millió forintos ajánlattal lett befutó. További 600 millió forint megy el a vidékfejlesztési program kültéri és beltéri plakátjaira. Ezen a közbeszerzési eljáráson egy év elején alapított cég nyert, amely a helyi médiumokban megjelenő reklámkampányokra szakosodott. A propagandakiadásokat az uniós pénzek tájékoztatási keretéből állja a kormány.