Forrás: MTI
Hétfőn írja alá a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) a szerződést azzal a három céggel, amely elnyerte az állami hirdetések kezelésére vonatkozó 25 milliárd forint keretösszegű tendert – jelentette ki az NKH elnöke az M1 aktuális csatorna reggeli műsorában.
Nobilis Márton, kérdésre válaszolva megerősítette a 444.hu azon értesülését, amely szerint a jövőben a HG 360 Reklámügynökség Kft.-re, a Trinity Communications Kft. és Young and Partners Kft.-re, illetve a Mindshare Médiaügynökség Kft.-re bízzák az állami hirdetéseket.
Mint elmondta: a kormány októberben döntött arról, hogy olcsóbbá és átláthatóbbá teszi az állami reklámpiacot és összevonja az állami hirdetéseket. Ez azt jelenti, hogy a közbeszerzés nyomán a mintegy 1500 állami szervezet nem külön-külön fog kommunikációs partnert keresni, hanem a tendernyertes három társaság nyújt számukra reklámszolgáltatást.
Ez egyrészt olcsóbbá teszi a rendszert, illetve a kisebb szervezetek megkaphatják a legjobb minőségű szolgáltatást, miközben korábban esélyük sem volt erre – hangsúlyozta a szerződés előnyeit sorolva az elnök.